Ny dag

Dags för träning idag igen. Idag ska jag ta mig till stadshusets gymlokal och träna med Eva. Självklart blir det ju en lång härlig höstprommis med Chuck också. Så är det ju lite presenter som ska fixas innan helgen också. Kanske måste ta cykeln, min bil verkar inte må bra:( Tråk bil!!!! Skulle vilja ha en ny men men får väl dras med denna ett tag till.  

Jag och Amanda ska på utvecklingssamtal idag, hennes första på Kunskapsskolan. Spännande att se hur det går för henne:) Känner mig inte orolig men det är ju ett nytt sätt för henne att arbeta och det ska bli kul och se om lärarna tycker att det funkar.

Vaknade när Björn åkte till jobbet och har inte kunnat somna om. Dagen blir ju jätte lång om man ska vara uppe från klockan 4.30. Undrar varför man har svårt att sova när man ändå har sovmorgon och kan sova??

Ikväll blir det innebandy träning för Anton. Så får vi se om det blir han som åker på sammandrag till helgen.
Nu hörs det att mina små är uppe:) Tänk att alla fått mitt tråkiga morgonhumör!! Inte lätt att kunna vara i samma rum då! Får väl gå ner hälla upp dagens första kaffebalja och ta tag i den nya dagen.


Kommentarer
Postat av: Ánn-Britt incirias kennel

Oj har du dåligt morgonhumör det skulle man inte kunna tro tycker du är så aktiv o gullig Ha det bra i hösten o kram på Chuck och naturligtvis till er också

2011-10-26 @ 15:22:29
URL: http://inciria.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0