Vår

Nu känns det ju som om våren riktigt kommit till Nyköping. Tyvärr blåser det lite mycket och det är ju inga ljumma vindar, men å andra sidan torkar ju denna lervälling upp. Helgen har betytt natt jobb för mig. Så nu ligger man efter i allt som har med städning och tvätt och göra.

Oskar var och spelade pingis på lördagen i Flen. "Bästa fyran" Nu kom de trea i sin grupp och gick då inte vidare men de är duktiga ändå. Amanda har varit borta hos kompis och haft kopmis här.

Vårat playstation som helt plötsligt en dag fick "YLOD" har Björn kunnat fixa. Hoppas bara att det håller. Chuck har varit ute och sprungit. Björn och jag har hunnit med promenader i vår solen med vår voffe, mysigt.

Sista natten med min allra bästa arbetskollega är gjord nu :( Fick en flaska rosa champange för att fira ikväll att jag slipper henne *skratt*. Hon är för go! Grät faktisk lite i natt när jag fick så fina presenter, hon mutar mig hihi. Klart att jag stöttar Eva till 100% att hon ska pröva dagtid, men för mig kan man inte ha en bättre arbetskompis. Kändes ju liksom som om man hittat hem med henne, men allt varar inte för evigt, men Eva är en vän för livet. Klart att jag nu ska välkommna Johanna att komma och jobba med mig:) Nya friska tag sen hoppas jag att Eva är tillbaka och allt blir som "vanligt" till hösten.

Kanske får öppna flaskan ikväll ändå :)

Beställde fina skor igår! Walking skor! Så nu ska rumpan fixas till hihi.

Nej nu ska jag ta min lilla Chuck på en lång skön promenad i vår solen, fast han är så trött och knappt vill resa sig ur bädden :)

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0