Söt nöt!

Japp nu är han här igen den lilla goa söta Curre! Men hua vilken promenad det blev, två draghundar. Tror de tävlade om vem som kunde komma först. Blev helt trött i armarna och halt är det i skogen så det är svårt att gå. Kul för voffarna i alla fall att få träffas igen. De tycker nog att det är super. I natt väntas jobb och jag hoppas att voffarna kan sova imorgon med mig. Helt underbart strålande vår väder och mina små boxrar har vår känslor, märks på deras sprallighet.

Idag har Majsan varit här på kaffe så mysigt så. Jag har mest vilat hela dagen, ett par små promenader har det blivit i solen. Nu ska kvällen avslutas med lite innebandy och Mc donalds, mumsigt.

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0