Curre

Igår kom han hit igen, lilla Curre ♥

Chuck och jag var ute på en långpromenad i solen på morgonen. Lite kyligt men oj så skönt. Hem och fixa kaffe/frukost, hade kaffegäster här. Hade tänkt att tvätta bilen men det var inte bara jag som tänkt så. Det var sån kö så det fick vänta. Blev en lunch på mc donalds med Eva istället. Sen ett samtal med Antons fröken och det gick ju bra det. På eftermiddagen kom Micke och Sixten och det blev en kopp kaffe igen. Oskar hade med sig en kompis hem efter skolan de skulle göra sällskap till bandyn och blev hämtade strax innan kl 17.

Jag och Björn hann då med en mysig promenad med båda hundarna. Vi gick i skogen, lite nyfikna hur de röjer. Igår kom hur många bilar och skogsmaskiner som helst ner, undra om det blir ett kalhygge?? bara Kriken kvar. Nej bara gallring sägs det.

Idag ska Curre jag och Chuck ge oss ut på en lika lång och trevlig promenad, trots att solen inte lyser. Emil ska iväg till dagis och de andra stora är redan på väg till skolan. Ikväll blir det ärtsoppa och pannkaka som avslutas med simskola för Anton, det är ju torsdag ♥ Fredag imorgon längtar till en underbar helg.

Tjing

Kommentarer
Postat av: Amanda , you know (;

Nu får du blogga oftare, står nästan alltid samma sak när jag läser, och jag läser inte ofta :p'

2011-04-02 @ 12:24:32
URL: http://mandabergdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0