Skönt

Ja nu så är två nätter fixade:) Räknade ut att jag har 100 timmar som jag ska vara vaken på natten till innan semestern är här:( 100 timmar känns ju som en evighet. Men måste nog säga ändå att jobbet har varit otroligt roligt de här två nätterna. I natt kom man väl upp i 25-tusen steg eller nåt. Hela tiden nåt att göra och Johanna och jag sprang fram och tillbaka för att hinna med allt. Jag har alltså bara 100 timmar kvar med Johanna sen är Eva tillbaka efter semestern. Hoppas verkligen att hösten löser sig för Johanna också, hon är ju en riktigt trevlig cool tjej ändå:) 

Nu är Anton igång med sommar-simskolan! Han är så duktig mitt lilla gryn. Jag hoppas verkligen att han lär sig nu i sommar så kan Emil köra igång till hösten sen. 

Vi har börjat stora rensningen här hemma också. Hela boden som ska "renoveras" ska tömmas och jag har nog redan fått ett helt släp med grejs som ska kastas. Blir tippen imorgon!

Chuck är sitt vanliga jag, fast helt klart lite understimulerad. Han har fått tillbaka energin fortare än vad han gör av med den:) Nu bli jag ju ledig ett par dagar så det blir till att aktivera lilla voffen!


Tjing! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0