moppe

Fin fint väder! Då är det väl ändå dags att plocka fram moppen?? Jo då igår startade vi upp svarta faran så idag blir det en moppetur till dagis och fritids. Ja bilen är ju körd nu, hoppas att man kan åka moppe nu innan vi går på semester så slipper Björn mecka nu på kvällarna. Till och med Mandis körde moppe igår.

Igår var det stranden och i måndags också. Jag har till och med badat, men kallt var det. Igår blev bara en kort stund, gnällande barn. Ja och så skulle ju Antons bästa kompis Elias komma hit och Oskar skulle till Leo.
Jag svalkde mig i poolen hemma istället flera gånger, vi har 26 grader i den nu:) helt ok ju. Jag läser just nu första boken med Mari Ljungstedt, har inte lika mycket tid för läsning just nu. Så bra, måste tacka Majsan som lånat ut hela serien till mig så jag kan läsa. 
 Snart klar!

Fick possitiva besked igår så det firades med ett glas rosé, mumms. Undra om jag har krympt alla mina byxor eller om det kan vara så att det blev lite för mycket god mat och dryck under midsommarhelgen hihi. Nu kan man börja räkna ner till semestern, bara 70 nattimmar kvar:) Imorgon är det bara 60. Känns långt men bara en och en halv vecka nu ju! Typiskt att man har den där helgen kvar.

Tjing tjiong! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0