Ledvärk

Ja Chuck har ledvärk, haltar, stel i kroppen och allmänt hängig. Vi har suttit hos veterinären hela förmiddagen, ville att de skulle ta prov på borelia men hon tyckte inte det var nödvändigt i första läget. Han var ju pigg och allert där!!! Men alla som har en boxer vet nog hur de kan "bita ihop" och vara super duper glada och spralliga så fort någon säger hej till dom. Ingen skillnad med min! Han var så sprallig glad och nyfiken på alla nya människor. Vi hittade dock ett gammalt sår på vänster framtass som han reagerade kraftigt på. Så det blev en röntgad tå och så passade vi på att ta höfterna också när han ändå fått lugnande. Nu har vi då fått med lite antibiotika och smärtstillande i 10 dagar sen ska vi tallbaka. Jag hoppas innerligt att det är detta men är lite tveksam, skulle ha velat att borelia testet var taget också. 
 
I natt blir det nattjobb känns också lite sådär med en dålig hund hemma:( Varför finns inte Vård av vovve för??? Larvig matte men det är så jobbigt när min lilla prins är sjuk. Att borelia provet inte tas är att ledvärken och stelheten har kommit och gått hela våren och kanske till och med i höstas. Som jag skrev igår man har trott på träningsvärk och jag har också köpt det. 

Ja men fortsättning kommer.... 

Kommentarer
Postat av: Ánn-Britt incirias kennel

Ja vi hoppas att dom ahr rätt att det är såret som spökar vi hörs kram Ann-Britt

2011-06-08 @ 20:01:19
URL: http://inciria.cybersite.se
Postat av: Ánn-Britt incirias kennel

HAr det blivit något bättre med pencillinet?

2011-06-12 @ 12:09:00
URL: http://inciria.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0