Knäna

Japp då var knäna också röntgade på Chuck...puh! Så nu hoppas vi på ett fint resultat där också! Ja eftersom de hade strulat till det så fick vi ju rabatt, men undrar om man inte borde låtit dom stå för hela kalaset hmmm! Ja men om jag vetat från början hade jag stått på mig att knäna skulle ha röntgats från start. Så är det, men nu är det gjort och jag är glad för det. Passade på att vaccinera också, bäst att passa på:) Lönen in på kontot för att vandra ut direkt, är det inte så det ska vara?? Chuck tyckte faktiskt inte att det var så kul där idag, så mycket hundar....så till slut fick alla lämna väntrummet när vi skulle passera hahaha. Ja han var inte en så avslappnad kille där inne:) och andra hanhundar för nära är inte kul.

Nu blir det i alla fall vila i minst 10 dagar till och sen starta honom försiktigt! Inget hundbus och inte springa runt lös för mycket! Annars är han godkänd för nu! Hoppas att han inte får tillbaka hältan och stelheten. Han har ju varit mycket bättre men jag har tyckt att han är lite stel på kvällen.

Ja min lilla voffe, bästa kompisen man kan ha♥

Tjing tjing
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0