Hello!

Hej igen! Japp helgen har varit fantastisk men alldeles för kort:( Nu väntar 50 timmar natt!!! Urk! Kanske dags att hitta nåt som man kan jubla när man åker till jobbet och inte när man blir 9 dagar ledig. Jaja man vet vad man har och det är inte så illa, passar mig ju ganska bra med hunden och barnen just nu.

Min Chuck mår bra igen:):) Vet inte om det är smärtstillande som gör det eller om det var någon infektion. Han äter i alla fall sina mediciner och är precis som vanligt igen. Ingen stelhet ingen trötthet.
Bara full boxerfnatt:)
I torsdags slutade Amanda skolan och fredagen var det avslutning på vallarna för Oskar och Anton.
Dom var så fina i sina nya avslutningskläder! Vi åkte ner till stan och köpte god glass för att fira att de äntligen har sommarlov. På måndag börjar Anton simskola, hoppas att han kan lära sig simma under dessa två veckor han nu ska gå. Han är ju på god väg, kan simma under vatten.

Söta killar!

Vilket åskoväder som drog in över oss under lördagsnatten. Telefonen gick ju sönder som vanligt:( grrr! Sur man blir! Hade ju i alla fall dragit ur modem o alla datorer så vad är väl en liten bärbartelefon!  
Amanda är iväg och tältar, tur att det inte var åsknatten, hon var ju så rädd här hemma ändå. Jag tyckte det var riktigt maffigt att titta på blixtrar och dundret.

På söndagen var vi iväg och fiskade! Oskar räknade till 41 fiskar, dock bara 1 i ätstorlek. Kul att det nappade i alla fall. Ingen fisk med hem och grilla alltså:) Så då fick det bli pizza på vägen hem, men det gick ju bra det också:)

 
Vi strosade runt i hamnen och kollade båtar, skulle kanske vara lite mysigt med en båt i alla fall. Björn har ju varit sugen ett tag men jag var ju så bestämmd på husvagn. Så provade vi husvagn förra året och nja vi hade väl mysigt men jag vet inte om jag skulle vilja ha en egen. Hua får väl se mycket pengar och vi är ju ändå 6 st och en vovve som ska få plats i båten också. 

Vi har börjat fylla poolen hemma nu, var ju ett himmla jobb att göra rent den, men Oskar och jag kämpade tills den var skinande ren. Så fick vi ju hjälp av regnet att börja fylla hihi.

Tjing 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0