Snart semester

Tjo tjo! Ja snart semester! Har nu jobbat två nätter med en fruktansvärd ryggvärk. Har ätit både ipren och alvedon och då har det gått ganska bra. Tur att Johanna tog tunga biten på tisdagsnatten. Har lika ont idag som igår och jag som har hela helgen kvar att jobba innan semester, med början imorgon. Måste få bukt med hälen också, tror det är den som ställer till det lite, eftersom man går så konstigt. Sne vrider ju hela kroppen. Som sagt två ganska tunga nätter, men det är nog också längtan efter semester som gör mig så trött.

Idag skiner solen och jag ligger ute och läser en ny bok:

Ja klart det är en Mari Jungstedt. Mera Gotlands mord:)

Idag ska också städas lite, måste försöka i alla fall, får ta hjälp av barnen. Blir väl en sväng in till affären också för att handla. Vanliga trevliga torsdagsnöjen.

Har fått nya skor av min älskade Björn, för att få bukt med hälen.

Dom här kommer jag kunna gå perfekt i hihi fin färg har dom ju också:)

Jag väntar med spänning också på resultatet på Chucks knäröntgen resultat. Har ju gått jätte länge nu och jag har inte fått nåt svar. Jag är ju lite nyfiken. Annars börjar han bli lite rastlös av att vara för mycket still. Nu har ju jag också jobbat och då sover han ju med mig om dagarna. Så värmen också. 

Tjiong tjing 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0