Usch

Ja idag vaknade man kl 04.00 när min Björn klev upp. Kunde inte somna om, har världens huvudvärk och känner mig lite mosig. Börjar nog bli förkyld. Barnen vaknade innan sin klocka och hann väl bara slå upp sina blå, så hör man: "Du får inte putta mig" eller "sluta retas då ung j**el" eller kanske ska ta den här " Du är ett mongo". Allt i en himmla hög ljudnivå. Ibland känner man bara att för att sätta ut en annons på blocket "billigt bråkiga barn säljes"!
Idag spelar det liksom inte någon roll hur eller vad man gör de är lika osams ändå. Hoppas de lugnar ner sig i skolan så man inte får ett samtal därifrån också.

Igår hämtade vi nya soffan så nu står det två stora inplastade soffor i mitt vardagsrum tillsamanns med två fotöljer och den gammla soffan. Trångt blev det och tungt så jag kan nog inte trixa med det själv.

Chuck var och lekte en sväng med Curre igår det var kul de sprang runt i snön och busade.

Hoppas dagen blir bättre än den började!

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0