Pulka promenad

Så roligt att ha Curre här, han är ju lite större än Chuck så han kan ju ha Chillis gammla dragsele. Igår tog vi pulkan med Emil i och han fick dra. Vill man ha en Currre som inte drar i koppel utan går lugnt och fint bredvid mig ska han definitivt ha en pulka bakom sig. Han var så duktig och Emil tyckte det var jätte kul. Han fick dock några små pauser i dragandet så han inte ska få träningsvärk. Efter 1 timmes promenad var vi hemma igen och jag hade två trötta boxerbusar som snarkade i kapp i sofffan. 

Sen fick boxerkillarna vara hemma själva för första gången tillsammanns, lite spänd var jag nog. Jag var ju tvungen till och få hem lite mat. Men det hade ju gått jätte bra huset stod kvar och båda voffarna mådde bra. Eftermiddagen bjöd på boxerbus i snön. Så roligt att se dom springa runt o busa. 

Sen fick jag ett otrevligt samtal från skolan så jag rusade iväg direkt och lämnade då mina boxerkillar igen. Det gick bra med boxerkillarna. Ja det gick bra med sonen också allt går att lösa. Trevlig fröken och bra föräldrar så kan man ju prata om allt. 

Amanda hade en kompis med sig hem igår så det blev lite Guitar hero på högsta volym. Jätte mysig tjej, hon gillade mitt rosa kök, det ger pluspoäng:)

Björn och jag tog en lång, mysig men mörk promenad med vovvarna innan det var dags att skjutsa Oskar till innebandyn och hem Ellen. Jag satt kvar och kollade lite på träningnen igår. De är så duktiga och Oskar tycker bandyn är jätte kul. Missar familjen annorlunda, inte kul. 

När klockan alltså är 21.00 är alla barn hemma, hundarna rastade och snarkar i varsin soffa, Malin är trött och intar soffläge för att kolla "Gynekologen i Askim" Oj oj för att imorgon blir det samma race, upp 6.30. Undrar vad Emil och jag ska hitta på idag?? Nåt kul lär det bli. 

Ha en bra dag alla!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0