Nattjobb väntar...

Jaha då har veckan med Curre rusat förbi och mina 9 lediga dagar också. Jobbartajm i natt. Känns ändå väldigt skönt att ha pappa, Marianne och Martin på svensk mark igen, vilken semestervecka dom fick. Jag har kidnappat Curre ett par dagar till, tänkte kolla om det går bra att sova efter nattpasset med två hundar här hemma. Sen så ska jag väl släppa iväg honom hem igen.

Idag blir det vila på schemat ska ju som sagt jobba i natt och jag har inte sovit många timmar nu i natt. Björn väckte mig vid 5 imorse då han fastnat i snövallen på väg till jobbet. Vägen är som en isbana, skulle vara bäst att sätta på skridskor på bilen.

Jag har gått en liten prommis nu på morgonen med boxerbusarna men det var så halt så jag fick vända hem igen. Emil är på dagis idag första gången på en vecka. Har varit mysigt att bara vara hemma han och jag men idag var det dags att gå igen.
Min diskmaskin har lagt av idag också, BLÄ! Men vem vet kanske betyder att man får ta och köpa sig en ny :) Jag vet att det finns rosa diskmaskiner! Tyvärr kommer väl Björn att kunna laga den gammla så man får dras med den ett tag till. Älskar ju att få nytt och frächt!

Min fot blir inte bättre men tack den snälla sköterskan som sa att jag måste köpa nya skor minst en gång i månaden;) och fortsätta träna på min crosstrainer. Nja inte riktigt sant det om skorna men nya, bra fotriktiga skor en gång i halvåret i alla fall. Tänkte nästan att man kunde få läkarintyg på att man måste köpa minst ett par nya skor i månaden hihi.

Ha det gött

Tjingeling



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0