Hua

Ja igår var hua dag... efter en liten shopping tur med Eva på stan blev det en lunch och en lång eftermiddag med tårar och lite skratt. Fast nu känns det otroligt bra och vi hoppas på en bra fortsättning. Tänk så livet kan bli, inte alls som man tänkt sig, och ändå trillar dagarna på.

Kvällen innebar innebandy träning för Oskar och Björn meckade med min bil. Jag var taxi Malin och diskmaskin som vanligt :)  

Nu har vi varit på promenad, på med Chucks täcke och mössan på mig, trodde liksom att man var bra klädd då, sen ut i solen. Inte tänkte jag mig att vi skulle he en sån kall nordanvind som skulle förfrysa mitt ansikte och haka, inte värmer solen nåt heller. Sitter nu och försöker tina upp. Chuck verkade inte lida av vinden han sprang runt som en tok med pinnar och kottar, in i skogen och sen ut igen. Min söta tokiga boxer.

Sitter nu och funderar på om jag ska ta tag i det här med städa/röja vardagsrummet??? Usch känns som om man bara vill krypa ner i soffan under en filt med en kopp kaffe och stanna där för resten av dagen. Nej jag skulle så gärna vilja ha fram sofforna och kanske börja titta nytt bord och matta också.

Förkylningen känns mycket sämre idag vill ju absolut inte vara sjuk i helgen. Tänkte ju överraska min man på lördag. Hoppas han inte tänker läsa det här då;)
Nej men en kopp kaffe till sen är det fram med dammhinken ♥




Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0