Äntligen

Ja äntligen! Ända sedan snön kom har Chuck och jag inte kunnat gå slingan, men idag har vi kommit hela vägen runt. Det finns många fördelar med att bo på landet men tyvärr är det ingen som plogar och sandar och saltar min skogsslinga. Nu har naturen med hjälp av lite skogsmaskiner upptäckte jag gjort så att min slinga är gå bar igen. Det var så härligt.

Ja helgen rusade ju förbi denna gång också. Min lilla Anton blev 7 år i fredags, hur stor som helst nu ju. Det blev en himla massa paket, Buzz lightyear, Woody, bakugan, ps3 spel och en massa lego. Så vi har byggt polishus, polisbilar, polismotorcyklar och rymdskepp hela helgen. Anton bjöd på tacos och tårta här hemma i fredags, det var mysigt. Många som ville komma trots fredag kväll. Lördagen var det kalas nr 2 för Anton då kom mormor och Markku. Mer lego :)

Ja jag lyckades ju också med att köra upp på en snödriva i fredags. Inte roligt att kliva ur och se grön kylarvätska rinna ut....ooooopppps. Ja så söndagen fick vi tillbringa i garaget. Vi och vi min kära man i alla fall. Jag har lyckats spräcka kylaren... så det blir några tusen på den nu. Inte bara diskmaskin, crosstrainer och dammsugare som jag pajjar inte.
Kanske bara borde lägga ner och använda elektronikprylar.

Då är det måndag då, har 50 timmar nattpass framför mig i veckan men var gör det när man är pigg och så ung som jag hihi

Ha en bra måndag

Malin

Kommentarer
Postat av: Ánn-Britt incirias kennel

Jaha du skönt man slipper laga själv iallafall. Jag har också en man som kan laga bilar som väl är och även fylla spolarvätska o dyl för sånt glömmer jag !! Skönt även för dig o Chuck att springa i skogen då trivs han väl som en prins Kram på er alla Ann-Britt m flock

2011-02-07 @ 11:33:54
URL: http://inciria.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0