Ny dag

Ny dag, nytt liv och nya möjligheter hihi. Ja visst skulle det vara härligt att bara vakna upp och ha bestämmt att nu ska man vara full av energi. Ok riktigt så kändes det inte när jag vaknade i morse av klockan. Har sovit som en kratta. Anton har ju gått och blivit så mörkrädd. Ja och inte kan man låta honom sova där nere då utan man delar ju snabbt med sig av sängen vilket gör det trångt. Katten och voffen vill ju gärna sova där också, nu insåg Chuck att det fanns mer plats i soffan och gick och la sig där. Vilket han för det mesta gör, väldigt sällan han sover hos oss nu.

Japp men nu är man då vaken i alla fall. Småkillarna äter frukost och de stora sover fortfarande. Idag börjar Anton sitt nya fritids, Pirayan. Spännande♥ Igår kom de hem och pratade helt i munnen på varandra Emil och Anton. De hade fiskat och badat och bastat men ingen fisk för det tar för lång tid att vänta hihi de är ju söta mina små. Bra, mycket kul och bus hade de haft för sig. Mormor var trött, i alla fall i öronen så hon skulle hem och vila.

Japp idag blir då en vilodag, eftersom två snabba nattpass väntar. Så får jag ju också lite egen tid med mina stora. Igår var vi själva med bara Amanda, det är man inte van med bara ett barn. Oskar var med kompis och kollade Onyx match. Ska lägga spår till min Chuck också, skickar väl ut Mandis i skogen:) Lite aktivering så han är trött och vill sova med mig imorgon.


Nu dags att ta tag i första dagen efter riktigt skön sommar och semester:)

Tjing

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken fin blogg du har Malin. Filip har också blivit mörkrädd på nätterna. Åldersgrej säkert. Och nu ska dom börja förskoleklass tänk vad stora dom blivit. Bamsekram till dig o din stora familj.

2011-08-15 @ 09:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0