Hoppsan

Ja att spränga berg var ju jätte intressant:)

Helt och fint:)

Idag en helt annan bild. Vad sten det blev också. Nån som vill köpa?? Eller jag skänker bort det!
Ja som sagt det var spännande att se när dom sprängde:) Emil och Anton satt inne och kollade ut genom fönstret.

Japp färdig borrat och dags att packa ihop. Ser ni lilla hunden där? Så lugn och fin ligger och har stenkoll på husse. Tänker ofta vad lyxigt att ha en sån lugn hund:) men ångrar mig i samma sekund för det är ju inte jag:) Nej jag ska ha en livlig med fart i, precis som min Chuck ♥

Medans de borrade hann vi med en liten tripp till skogen med Chuck och ja lite små gula och en del svart trumpetsvamp hittade vi:)

Så det blev lite svamp till Marianne och pappa.

När skolan börjar kommer också infektionerna som ett brev på posten. Idag fick Anton stanna hemma för han har en ögoninfektion och är förkyld. Han har så lätt att blöda näsblod också, så även denna gång. Hoppas att det inte blir nåt långvarigt.

Idag blir det alltså göra ingenting♥ bara ta hand om mina sjuka barn. Kanske hinner jag nog tvätta lite plocka lite på tomten, dags att börja plocka ihop ute möblerna? Eller är man för tidig med det då? Inte tror jag att det kommer bli nån mer utesittar kväll. Hösten är här nu och den kom med stormsteg ju.


Tjing tjing♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0