Fredag

Idag är det fredag och det ska bli så skönt. Vi har också förlängt helgen en dag så den är lite längre än vanligt. Helgen kommer bjuda på en fotbollsmatch på söndag, men också förberedelser inför måndag, kan komma en del överraskningar också.

Idag måste passen fixas och så måste jag kontakta chefen och se om man kan få ledigt en helg. Mamma hittade ju superbillig resa till Tallin för hela familjen och bjuder då oss. Kul så barnen ska få flyga för första gången. Oskar tror fortfarande att jag skämtar, han är inte jätte sugen på att flyga. Han är ju så höjdrädd. Så klippning av Mandis på eftermiddagen.

Alla sängarna står nu på plats och är renbäddade och frächa, barnens rum städade (puh bara mina rum kvar) Så innan kvällen kommer ska jag ha hunnit städa alla mina rum, tvättat, storhandlat, aktiverat Chuck, klippt Manda och pass, gärna hunnit med ett släp till tippen med lite skrot och gärna hunnit träna lite också, som vanligt, alltså inte göra mycket alls:)
Riktigt skön slappardag:) Först blir det kaffe
.

Tjiong tjing



 

 

Kommentarer
Postat av: Lottis

Oj oj oj vad du hinner med mycket.....

Om du vill kan du ju komma hem till mig och fixa lite, skulle behöva hjälp med trädgården som snart faller ihop eftersom jag har lite svårt att ligga på knä och rensa.

Och du träna behöver man inte om man har hunnit med så mycket som du, det är ju liksom träning i sig bara det.



Du får ta med dig Eva & Solveig och hälsa på mig sen när jag har kommit hem med bebben.



Ha det bra.....

Kram Lotta N

2011-08-26 @ 09:05:28
URL: http://www.lottis-annaella.blogspot.com
Postat av: Lottis

2011-08-26 @ 09:06:10
URL: http://www.lottis-annaella.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0