Kalas

Ja då har det varit kalas här hemma. Emil har fyllt tre år! Curre var här och hälsade på.

Idag kommer jag att vara hemma själv med min matte så det blir nog en lång mysig promenad i skogen. Vädret har ju varit kanon hela helgen så jag har sprungit runt ute och lekt med barnen. Några fotbollsmatcher hann Amanda och Oskar med under helgen också. Matte jobbade så hon har varit tråkig och sovit hela dagarna. Husse har börjat jobbet med veden. Det är tydligen återkommande varje år. Jag älskar ju det för han sågar ju lagom pinnar till mig!
Matte är inte lika förtjust för jag hämtar ju upp pinnarna till hennes gräsmatta!

Jag tar den!

Här är Boxer Curre!

Kommentarer
Postat av: Ann-Britt Inciriaskennel

Jaså minsann gillar inte matte din apportering men du verkar ha pin livat iallfall Kram på er alla från Incirias kennel / Ann-Britt

2009-05-05 @ 20:39:13
URL: http://home.swipnet.se/Incirias

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0