Ingen vår i sikte!

Ja nu längtar vi! Jag och min matte! Lite grann händer väl här hemma men inte mycket känns som om vi vore björnar som gått i ide. Matte och husse har varit i Riga, helgen 27/2-1/3. Vi hade hundvakt och barnvakt här hemma. Farmor och morfar till barnen bodde här och jag fick långa mysiga promenader med farmor. Vi delade soffan och jag visade upp min allra bästa sida som en gosig boxer kille.

9 mars fyllde Oskar 9 år kul med massa gäster. Curre var här och då får vi ju inte vara tillsammanns så jag höll mig på övervåningen då. Min lilla kompis Ozzy har också varit på besök han har blivit kastrerad så han var inte så intressant som förr. Lite tjurig är han ju fortfarande visar tänderna och så hihi, men jag är större!

Idag har matte sovit, hon har jobbat men en liten promenad på Arnö har vi hunnit med, vi träffade en dvärg schnauser(?) som absolut inte ville träffa mig, men jag var super cool och nonchade honom och det gillade matte tydligen. Ja att jag fokuserade på henne och inte en tokskällande dvärg hihi. Vi har spårat i snön idag också gick super bra fick min konstiga pip leksak som slut. Den är både läskig och rolig. Nu ska vi kasta lite boll, springa tokvarv i snön, fånga alla snöflingar i munnen och ploga gräsmattan med mitt stora gap, ja som vi brukar alltså, innan små killarna ska hämtas.


Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0