ont


Lill matte som sköter  all fotografering fortfarande, mattes kamera är borta och hon måste nog köpa sig en ny!
Men Amandas bilder blir ju lika bra!

Ja är det inte barnen som väcker husse och matte på natten så är det jag. Härom natten vaknade min matte strax efter kl 01.00 av att jag "gnällde". Jag hade ont i magen ( gissar matte i alla fall). Jag höll på fram till ca kl 02 då gick matte och jag ut och bajsade. Jag somnade väl om efter 03 men matte kunde inte sova hon låg och lyssnade på mig. Dagen efter var jag så slö och visst det var lite varmt men det var ju inte gamla vanliga Chuck, och så varmt var det ju inte ändå! Natten efter samma sak jag väcker matte och husse kl 03 och vill ut men då ville jag inte gå egentligen jag var såååå trött. Matte "drog" mig runt tomten. Jag somnade direkt när vi kom in. Igår var allt som vanligt jag var en vild och vacker  busig boxer kille som husse och matte vill ha. Skönt det är jobbigt att inte veta vad som händer i kroppen!

Ja det var väl allt för nu!

Kommentarer
Postat av: Ann.Britt

Oj då hoppas du blir bra snart igen det är ju oroligt när någon är sjuk kram på er alla Ann-Britt

2009-07-11 @ 16:15:04
URL: http://home.swipnet.se/Incirias
Postat av: Amanda

än har matte inte köpt kamera och lånar min ...

2010-11-01 @ 19:42:16
URL: http://mandabergdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0