Jag mår bra!

I fredags åkte de stora barnen till Åland med mormor och Markku och oj vad jag har saknat dom. Fredag kvällen sprang jag runt och letade efter dom i hela huset. Lördag morgon var matte och jag på långpromenad i skogen och visst vi är på G igen , vi hittade skogens gula guld. Ja kantareller alltså. Små killarna och matte och husse spenderade ett par timmar på tropicarium, Kolmården på lördags eftermiddagen, då var jag hemma och sov.

Idag blev det en promenad med barnen till mormor för att mata mormors katter. Vi plockade smultron och blommor på hemvägen. Ikväll var husse matte och småkillarna på cirkus. Husse fick gå fram och hjälpa clownen det hade man ju velat sett!

Äntligen har nu de stora barnen kommit hem, alla sammlade, jag blev helt tokigt sprallig. Alleles över lycklig! Nu ligger jag lugn och trygg, alla hemma, i natt kommer vi sova gott!



Bye

Kommentarer
Postat av: Ann.Britt

Ja ja det ser riktigt gott ut i soffan ! Skönt hela flocken är hemma igen så ordningen som den ska Kram på r o ha en fortsatt skön semester Ann-Britt Incirias

2009-07-18 @ 22:40:05
URL: http://home.swipnet.se/Incirias

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0