Lite dåliga på att skriva...

Ja vi är lite dåliga på att skriva här på Kriken. Datorn har liksom blivit upptagen av flera. Nu har vi bara en dator och i alla fall 5 st som vill använda den, om man inte räknar med mig, Chuck. Barnen har ju blivit stora och vill sitta och spela skriva och kolla nätet. Vår andra dator ska ju tillbaka, hyrtiden är slut och lagom har den gått sönder.

Lite vitt på backen är det här i alla fall. Promenader i snön blir det långa raska nu också. Matte har börjat träna på Friskis och svettis också+ att jag blivit ett jätte bra "träningsredskap". Småkillarna i tvillingvagn och så går vi 5 km i raskt tempo, matte är trött jag med och sen blir det mys i soffan.
Allt är bara bra här jag mår prima gör fortfarande massa bus men det är väl det man har boxer till hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0