God Jul o Gott Nytt år!

Här i Nyköping har vi haft en underbar jul och ett riktig god nyårsafton.

Julafton med skinkmacka oj vad sugen man är! Kolla in läppen! Vi får besök av barnens morfar och farmor Martin.

Curre var också här på julafton.

Jag är mest ute i skogen och plockar pinnar på våra promenader, pinnar och pinnar mer små träd hihi.

Långa kalla promenader med bollbenet i munnen blir det också.

Nyår firade vi med familjen Blom och barnens mormor och Markku. Det var full fart på mig hela tiden. Vi sköt raketer när klockan var 00.00 jag stog inne i fönstret och tittade, jag var nog mest irriterad över att jag inte fick följa med ut. Inte rädd alls.

Idag är det -10 grader och jag har inte varit på nån lång promenad det är för kallt för mig, jag  ser ut att frysa säger matte.
Vi har åkt bil och köpt bastupanel idag, här hemma bygger vi en ny toalett med bubbelbad och bastu, Kriken spa hihi. Känns som matte bara vill få det färdigt snabbt för att kunna basta när det är så här kallt.

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Ann-Britt o Hans Incirias

Först önskar vi er ettt Riktigt Gott Nytt År oj vad vi saknat er sida har datorn varit sönder?

kul man kan läsa igen har ju kollat var dag här nere är ingen snö men 5-6 minusgrader. Skönt att Chuck inte bryr sig om raketer alltid skönt o lycka till med bastubygget Kram på er alla Ann-Britt m gäng

2009-01-02 @ 20:40:16
URL: http://home.swipnet.se/Incirias
Postat av: Dilan Amin

Hej <3

Vad gör du?



/ www.mramin.blogg.se

2009-01-02 @ 20:44:54
URL: http://mramin.blogg.se/
Postat av: Ann-Britt o Hans Incirias

God fortsättning har varit inne var dag försökt kolla er sida men icke sa nicke nu går det så man får veta vad som händer hos er Lycka till med Bastubygget ha det bra och kul se fina bilder Kram Ann-Britt

2009-01-02 @ 20:46:15
URL: http://home.swipnet.se/Incirias

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0