Sådan matte sådan hund

Matte skriver!
Kan det verkligen stämma? Är jag så galen som min tokiga boxer?  Ja ibland undrar man vad man föll för! Var det ögonen vid fika bordet den 26 maj 2007 eller var det den helt tokiga spralliga killen som bara ville busa? Eller var det den blöta nosen som lämnade ett spår efter sig när han tog bort nosen från knät? Ja jag vet inte men jag har konstaterat att jag har haft att göra och han kan göra mig helt galen, men han är helt underbar!

Är vi lika? Sur matte och Chuck vill ju titta på nåt annat hihi!

Idag har vi varit i skogen på rymdpromenad! Ja barnen låtsades att de var i rymden när de kom på ett berg som var fyllt med vitmossa. Barnen plockade rymdkottar och kastade till Chuck och det var roligt, lite rymdkantareller hittade vi också!
Nu ligger min lilla buse och stora busen Chuck och sover, Chuck ligger och vaktar lilla Emil.

Kommentarer
Postat av: Ann-Britt Hpkansson Incirias kennel

Så härligt ni har det och även att ni tycker så mycket om den stora busen Han kan inte ha ett bättre liv Kram på er alla från oss i Skåne / Ann-Britt

2008-10-07 @ 18:45:46
URL: http://home.swipnet.se/Incirias

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0