Snö!

Tänk att det kan vara såååå roligt med snö! Jag njuter och busar som aldrig förr, ner med huvudet i snön som en plog. Matte tycker det är ganska skönt också för det blir inte så smutsigt inne, man måste inte hålla på och torka smutsig boxer, för jag kan vara lerig efter en promenad. Igår var matte på föreläsning på förmiddagen hon tyckte det var super bra, jag låg hemma och väntade. Matte kom hem och vi var ute på långpromenad skönt. Eftermiddagen var det lyftteknik och då var jag själv med de stora barnen, men dom är väl tråkiga nu sitter bara och spelar "guitar hero world tour". Nu kan man vara ett helt band med trummor, guitarr och sång. Jag låg och kikade på dom i soffan sådär uttråkad som en boxer kan bli. Men sen var vi ute och åkte pulka ja inte jag men barnen åker och jag rusar efter!

Matte ska försöka få med några nya bilder på mig men det verkar inte fungera just nu så fortsättning följer.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0