Jobb Jobb

Matte jobbar jobbar och jobbar, tråkigt! Men det är ju kanon väder och lillhusse Oskar kommer hem tidigt så då är vi ute och leker. Vi brukar spela fotboll kasta boll och cykla. När Amanda kommer hem blir det mera lek. Idag var mammas kompisar här också provsminkning inför bröllop vad är det? Nej tacka vet jag när Marren gick ut och kastade bort min boll så jag fick söka upp den. Hon kastade så bra att den hamnade under ett rör och jag gillar ju att gräva så jag var inte snygg när jag kom tillbaka, jag hade inga vita "strumpor", men bollen fick jag fram! av allt grävande fick jag ett litet sår vid klon, inget som jag berörs av men matte pillar ju så dant på mig och hittar ju allt sånt där och ja jag fick ju duscha av nederdelen av mig efter att jag grävt i leran. Nej nu är det sista kissen och sen sova.

Boxerpuss

Kommentarer
Postat av: pernilla&Enzo

Du är så söt lille Chuck, låter som du har det toppen med en stor familj så finns det väl alltid någon att leka med. Det passar ju en boxer. Hoppas ni får en fin sommar!

Pernilla och Enzo

2008-05-08 @ 12:37:29
URL: http://blogg.passagen.se/enzoboxersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0