Hallå!

Hej där här är jag igen, tänkte visa min lilla tass.
image87
Kan ni tänka er en boxer kille med denna strumpa på sig? Usch säger jag!
image88
Nej jag vill ha bort den!
image89
Ok om jag tittar på dig lite sött matte tar du bort den då?
Nej jag måste tydligen ha den här på mig, men bara när jag är ute som tur är. Idag är matte ledig hon har jobbat ett par nätter nu. Idag är det strålande väder och vi ska bara vara ute på tomten och rensa ogräs och klippa gräset, det blir inga långpromenader nu med min tass. Annars är det full fart här hemma, penicillinet går bättre att ta för varje dag, matte lurar mig med köttbullar, korvbitar, leverpastej och skinka så det är mummsigt gott att ta tabletterna.

Jag mår bra trots mina två vetrinärbesök!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0