Glas!

Ja nu har två saker hänt på kort tid. Igår var jag ute och lekte på tomten och sprang runt som vanligt, jagade husse som var ute i skogen och kollade efter sina nycklar där vi håller på med ved. När jag sen kom in blev det som röda fläckar efter mig, jag hade skurit mig i tassen. Det är en ganska lång repa men inte jätte djup, men vad det blödde matte och husse lindade tassen och då slutade det att blöda. Idag har matte sovit en liten sen åkte vi till vetrinären igen, jag har fått en sko och en tratt, men tratten tänker jag inte ha på mig och ja skon kommer inte bli väl använd. Jag går bara ut och lägger mig vill inte gå med den. Idag var det jätte obehagligt hos vetrinären också vet inte varför vi var nästan ensama där. Ja jag kommer sätta in en bild på min lilla tass här! Vetrinären sa förresten att det bara var en liten skråma och att det kommer läka av sig själv på bara några dagar, känns som om jag har lite otur just nu!
Nu blir det inget viltspår imorgon och det var sista gången för säsongen med domare och allt, tråkigt! Men vi får skjuta upp det till nästa termin.

Kommentarer
Postat av: Ann-Britt Incirias kennel Håkansson

Så tråkigt typiskt har det börjat med vet besök så får man nästan klippkort där! Men nu hoppas vi det är slut synd också på viltspåret när ni är igång
Ha en bra helg och hoppas oturspojken kryar på sig Kram på er alla
Ann-Britt

2008-05-23 @ 19:07:43
URL: http://home.swipnet.se/Incirias

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0