Äntligen

Ja äntligen tog sig min matte tid till en lång skogspromenad med mig. Det var länge sen vi var ute hon och jag och knallade i skogen. Det har varit mycket bröllop i mattes tankar. Magsjuka har vi ju haft i familjen i två omgångar nu på ganska kort tid. Igår satt matte mest på toaletten hela förmiddagen och på kvällen kräktes Oskar och Amanda. Emil hade sitt hos farmor och morfar i lördags. Idag tog vi i alla fall vår promenad och det var så mysigt jag sprang runt som en tokig boxer och sniffade överallt och så fanns det massa ny hästskit att smaka på men jag gör det snabbt för jag får inte äta det för matte. Matte hade bollen med som hon sprang och gömde så att jag fick söka efter den. Solen skiner och det är ändå inte så tryckande varmt, bara 13 grader alldeles perfekt för mig. Just nu är jag så trött att jag bara ligger och slöar mig i soffan och håller mig undan för alla barn.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0