Helg

Ja då har ytterligare en helg gått förstår inte att den går så fort. Lördagen bjöd på regn regn och åter regn och en himla massa blåst usch, kallt som tusan. Vi hade ju hoppas på så fint vårväder som vi hade i veckan. Inte för att jag är så frusen, det är ju bara studdsa fram och tillbaka som en galning så håller man ju värmen eller? Vi gick i alla fall vår runda på 3 km och lillmatte, Amanda,  var med. Vi tränar gå fot med henne också, och det går kanon bra jag lyssnar massor. Jag blev bara lite rädd när vi mötte en häst, häst med ryttare som pratar är nog värst, då reser jag ragg på hela långa ryggen. Idag söndag tog vi promenaden runt gärdet och de ångrade matt för det var så blött och alla var blöta om fötterna. Amanda Anton och matte Malin var med. Oskar har fotbollsträning som vanligt på söndagar, sen åkte hela familjen utom jag till Norrköping så jag var själv hemma i nästan 5 timmar de skulle kolla ny tv. Nu på kvällskvisten plockade matte fram den där maskinen som låter väldigt läskigt men som suger upp allt grus jag släpar in, men det var ju snabbt avsuget  så att det blev tyst. Veckan som kommer jobbar matte massor så det blir en tråkvecka!

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Anonym

HEj! Blir en tråkig jobbvecka hos oss också, jag ska vara borta med jobbet ett par dagar. Jag hoppas att det var ok att jag länkade till er, jag har fixat den nu så nu kommer man hit.

Pernilla och ENzo

2008-03-02 @ 19:58:12
URL: http://blogg.passagen.se/enzoboxersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0