Emil sjuk

Ja då var vi där igen 2 veckor höll sig familjen frisk. Nu är lilla Emil sjuk igen febern kom som ett brev på posten och slog till direkt. 39,9 och alvedonen vill inte få ner den. Matte blir lite orolig. Idag får vi väl pälsa på honom i vagnen och bara gå en fjutt runda, det regnar ju så gräsligt också. O tänk ingen av kompisarna var med igår både Curre och Ozzy var hemma, det gjorde i och för sig inget all uppmärksamhet på mig. Klockan är snart halv tio och jag har inte gått upp än, jo jag har varit ute och kissat men jag ligger fortfarande i min bädd och snarkar. Jag är en så morgontrött boxer och nu är det lugnt och skönt här hemma, barnen i skolan Anton på dagis och Emil är väldigt stillsam, då kan man ligga och vila lite längre idag. Matte sitter med sitt morgonkaffe och kikar på morgon-tv så allt är väl som vanligt här. Fortsättning följer.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0