Stadshund

Ja jag kommer nog aldrig bli nån stadshund jag har blivit en riktig lanthund. Jag trivs bäst på landet med min familj. Idag har jag varit nere vid Tovastugan med matte. Fullt med blivande skolavslutningsbarn och studenter liv och rörelse hela tiden till skillnad mot hemma, jag blir alldeles nervös. Många stannar och vill säga hej men jag vill liksom inte hälsa i koppel, jag blir lite hoppig när jag har kopplet på mig. Mötte en annan fin liten tjej som jag tänkte äta upp eller matte tyckte det i alla fall. Så hundmötet gick inte bra men nu har jag också varit "instängd" bra länge, på grund av tassen, men tassen börjar bli riktigt bra nu. Trött blev jag i alla fall av vårt stadsbesök så nu ligger jag och vilar i min bädd.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0