Nya vänner!

Fredag och skolavslutning, barnen har äntligen sommarlov oj vad skönt. Jag fick ju tyvärr inte följa med in till slottet det brukar vara så mycket folk där och då blir det så många att hålla koll på. 
bakom går Oskaroch här bakom går Amanda!
Vad skoj vi haft i helgen, matte och husse hade nya vänner här i lördags, de grillade och åt jordgubbar och glass och senare på kvällen fick vi chips godis och ostbågar. Mycket mat och god dryck blev det och vad många barn det var här vi hade så roligt ute med bollar och cyklar och freesbees. Det var ju jätte lätt att "lura" alla nya människor att leka med mig. Jag sprang runt ute som en riktig liten galning ända till 23. När de startade raggarbilen skällde jag det mullrade så dant men fin var den. Nu ska vi kolla hundkoll.

Bye Bye!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter ju som en riktig höjdarhelg för en boxer! Hoppas ni får ett riktigt skönt sommarlov.



Pernilla och ENzo

2008-06-16 @ 16:08:45
URL: http://blogg.passagen.se/enzoboxersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0