Hej i värmen!

Igår var det ju riktigt varmt så matte tog fram vattenslangen för att tvättabilen men det blev "tvätta" mig också gud vad jag sprang! Jag blev helt galen och det var såååå roligt. Annars ligger jag mest i skuggan och latar mig. Sen kom barnen hem och fick se slangen och då blev det springa i vatten igen med barnen, de var nästan roligare med sällskap. Matte hämtade kameran men batteriet var slut så det blev ingen bild idag. Matte har börjat cykla utan mig min tass är ju inte riktigt bra. I helgen var det fotbolls match så jag var hemma men matte hade träffat en annan snygg boxer kille. Han var gul och kom från en kennel i Uppsala.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0