Sommar-presenter

Barnen har fått semester presenter.

Studsmatta och där får inte jag vara!

O en pool där får jag inte heller vara! Förra året hade jag sönder pollen när jag hoppade i så i år får jag inte bada i poolen för matte.

Matte och jag har fotat oss efter vår promenad. Vilket fästing år vi måste ha här. Idag var vi ute på vår 4 km runda och när vi kom hem plockade matte 12 st krypande fästingar i huvudet på mig och visst jag är ju mycket med huvudet i gräset. Jag har fästingmedel på mig också men ändå sitter det fast nån varje dag nästan, äckliga djur de där. Nu har husse semester och matte ska jobba 2 nätter till, nu inatt och imorgon natt sen är det 5 veckor ledigt, husse har 7 veckor.

Skön sommar hoppas på bra väder men inte för varmtför en boxer!

Kommentarer
Postat av: Ann-Britt Incirias kennel. Incirias kennel

oj en sådan härlig semster ni får och speciellt för barnen med både studsmatta o pool förstår att du inte får bada där behövs ju bara en klo sedan är det kört. Men barnen kan ju stänka lite på dig

så blir du ju också svalkad Ha nu en riktigt skön semester allesammans önskar vi er från ett vamrt Skåne/ Ann-Britt

2008-07-06 @ 20:28:01
URL: http://home.swipnet.se/Incirias

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0