Söderköping

Jaha idag gick matte och jag på en lång tidig promenad innan det hunnit bli så varmt. Vädret ska ju bli kanon idag så matte och husse har bestämt sig för att bjuda barnen på glass, i Söderköping. Ja på smultronstället och då fick inte jag följa, med typiskt! Jag är ju liksom inte en hund som gärna sitter still. Här kommer lite smakprov på glassen i alla fall och min underbara familj.

Oskars rykande glass!

Amandas polka glass, Mary Poppins.

Antons Kookie, med kakor!

Husses lakritsglass!

Emil fick en Gottegris men det var vindsnurran som var roligast!
Nu måste jag ju också visa min kompis Cosmos.

När jag flyttade in  "flyttade" Cosmos, katten, ut i garaget. Nu har jag bott här i mer än 1 år och katten börjar förstå att jag inte kommer "äta" upp henne, jag är bara lite busig och "framåt" kan man väl säga. Nu har vi börjat lära känna varandra lite närmare och hon vågar sig in mer och mer.

Kolla vi nosar på varandra utan rivmärken! Otroligt!

Jag har också hört att vi får främmande från Helsingborg på Fredag och det ska bli spännande tycker jag!
Nej men sov gott!

Kommentarer
Postat av: Ann-Britt Incirias kennel. Incirias kennel

Vilka glassar där skulle man varit med jag som är glasstokig!!! Antar att det är gamlefamiljen som ska hälsa på och det blir väl roligt nu har det ju gott lång tid ska bli spännande att höra hur det gått hälsa så gott till dom Kram på er alla och ha en fortsatt skön sommar Ann_Britt Incirias kennel

2008-07-09 @ 23:16:10
URL: http://home.swipnet.se/Incirias
Postat av: Kicki

Hej!

Tack för titten på hemsidan!

Du, de där glassarna ser ju enormt goda ut!

Ha det bra!



2008-07-14 @ 19:51:40
URL: http://www.fyraben.com/Lava

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0