Inga batterier

Jag skulle vilja sätta in lite nya bilder men en digitalkamera äter ju batterier och så har det liksom inte blivit av att köpa nya. De uppladdningsbara batterierna har vi laddat alldeles för många gånger så de har gett upp. Här händer inte mycket matte och jag vi går vår runda varje morgon nu. Husse och matte har köpt nya Buzz till playstation 3 ska tydligen vara skönt med trådlösa buzzar, vad vet jag. Familjen har börjat cykla varje dag och jag kan ju inte riktigt springa 4 mil bredvid cykeln så då är jag hemma. I lördags var barnens mormor hundvakt, jag var lite busig på promenaden och mormor fick inte mig att sluta, annars gick det bra.  Småkillarna sov hos farmor och morfar och de stora var på Gröna Lund i Stockholm med husse och matte.

Nån kommer där borta måste ha koll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0