Hamnen!

Igår var vi i hamnen och gick. Barnen ville leka i lekparken vid gästhamnen. Jag fick då sitta still i skuggan och bara titta med husse. Det är jätte svårt alltså att se hela familjen leka utan att jag får vara med. Det var ju en massa andra barn där också som ville hälsa på mig och det var jätte kul. Jag blir ju så till mig och hoppig i koppel så alla som vill hälsa på mig måste vara beredda på 32 kg muskler som dyker på. Nu höll ju husse in kopplet så det gick ju bra för alla barnen. Ingen som fick mig över sig, hihi.

Idag har vi tagit en sväng till Runtuna, där fick jag leka i Curres inhängnade rastgård. Han har en jätte rolig men läskig leksak som hänger i ett träd. Det är 2 bollar och en pingla som man kan jaga, men bollarna "anfaller" tillbaka när man släpper den med munnen. Konstigt och så låter den så jag reste ragg, men när bollen kom åkte svansen in mellan benen och jag sprang därifrån men sen på den igen, så höll vi på ett tag, bollarna och jag , tills jag förstod att de inte var farligt. 

Ikväll blir en lugn hemma kväll med grillning, hoppas på att få smaka för jag ratar min mat helt. Igår åt jag bara några tuggor. Värmen kanske, jag dricker ju desto mer.

Kommentarer
Postat av: Pernilla och ENzo

Hej!

Hon heter Molly! Det blev en kompromiss, jag och mannen kom inte överens men Molly gillar vi båda två.

2008-07-31 @ 09:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0