Familjen sammlad!

I fredags kväll lämnade matte och husse barnen till mormor och Markku de skulle sova där. Tidigt på lördags morgonen gick matte och jag vår runda runt i skogen sen kom barnens morfar och farmor och hämtade husse och matte för de skulle vara hund och barnfria i Göteborg. De har varit på konsert på Ullevi och sett Iron Maiden. Barnen kom ner på fm till mig och lekte sen åkte de och badade med mormor och Markku de är sååå varmt! Jag vaknar ju till på kvällen så då leker vi och spelar fotboll. Igår kväll kom husse och matte hem och jag var så lycklig så jag höll på att slicka bort mattes öra. Jag sprang runt som en alldeles tokig boxer. 2 dagar och bara 1 natt och jag saknar husse och matte som om de varit borta hela mitt liv hihi skönt att de är hemma!

Cosmos och jag vi kämpar på med att förstå varandra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0