Vardag

Ja nu har det blivit vardag igen. Igår fick jag vara ensam hemma från ca 9.00 till ca 16.00. Jag fick besök mitt på dagen, barnens morfar och farmor kom förbi. Jag var hemma själv för att Stora killlen Oskar hade fotbollscup, han spelar fotboll i bissarna. Det hade gått bra för honom, han invigde sina nya fotbollsskor. Oskar hade medalj med sig hem men den fick jag inte låna. Ja mitt på dagen när jag fick besök fick jag springa ut och leka som en knäppis i snön, och när jag gick in fick jag ett grisöra att tugga på. Idag har de små barnen varit på dagis och husse har jobbat så det är nästan vardag, det är bara de stora barnen som ska börja skolan och det gör de imorgon. Så då blir allt som vanligt.  Idag fick jag en lång och skön skogspromenad det var ett tag sen vi gick vår runda så det fanns många nya lukter att sniffa in.
Ja nu är det bara invänta morgondagen.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0