matte jobbar

Matte har jobbat nu i natt så jag ligger i sängen och sover bredvid henne. Idag var jag med och skjutsade barnen till dagis på morgonen. Jag tycker ju inte om att åka bil men ibland får man göra ett undantag, roligare att vara med och titta på folk än att ligga hemma alltjämt. Som sagt jag ligger och slappar med matte det händer inte så mycket här har varit ut och jagat en boll och knäckt lite is. Jag gillar verkligen att det blivit lite kallare då är det inte så lerigt. Vi har gått en liten prommis jag och matte. Idag fick vi pannbiff till mat och det räckte till mig också mums. Nu är matte ledig ett tag igen och imorgon ska vi ut på nya bus....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0