Luktpromenad

Idag bestämmde matte sig för att jag skulle få gå som jag ville och stanna på alla ställen och lukta så mycket och så länge jag ville, vi kom ju inte alls lika långt som vi brukar på en timme. Vi hamnade i alla fall på gärdet och matte hade en boll med så jag fick springa lös och jaga den, det tycker jag är jätte kul. Jag leker inte så ofta med bollar för jag är ganska bolltokig. Matte försöker få bort min bolltokighet, ibland är jag ju med och tittar på när lillhusse spelar fotboll, då måste man veta att inte alla bollar är mina, därför är bollar inte min leksak i "vardagen". När matte då tar med en boll så blir det ju lite extra speciellt. Vid gärdet fanns det också massor med nya träd som jag inte kissat på så det tog sin lilla tid att nosa igenom och kissa på alla ställen, det var ju jag som fick bestämma idag. Matte Malin var nog lite trött också för hon hade varit och motionerat på gym själv utan mig. Imorgon väntar nya spännande äventyr,
ses snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0