Kompisen idag

Jaha idag var det dax igen för en lång promenad med Curre. Regnet stod som spön i backen det  blåste kallt men ut i spåret gick vi vädret hindrar inte oss. 5 km spåret blev det och jag var dyblöt när vi kommit runt. Så gick vi till inhängnaden och Curre och jag fick leka. Det var jätte kul och så fick vi köttbullar för vi var så duktiga. Vi rullade oss i leran så att jag var hel brun, alla vita tecken var borta, och Curre var nästan svart. Curre fick duscha när han kom hem men jag blev bara spolad på benen. När vi kom hem var jag jätte trött och har sen sovit hela eftermiddagen, vill inte ens ut och kissa. När husse kom hem gick jag upp och hälsade men sen gick jag till min sköna bädd igen och ligger nu och slappar.Matte ska jobba i natt. Jag ska tydligen vacineras igen, matte fick brev från min förra ägare att det var dax, så det ska bokas en ny tid snart.
Blöt hundpuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0