Is

Jaha idag är småhussarna hemma, och då blir det ingen lång rask promenad men det finns så mycket kul man kan göra på korta sträckor också. Kolla vad vi hittade idag...Is
Massor med rolig is och när man går på den så spricker den så det knastrar, det var jätte roligt och jag och Anton kunde leka i vattnet. Vi var också tvungna till och kolla till vildsvinmatarstället. Där hade de fällt ett par rådjur, så det var jätte mycket lukter jag blev hel vild men matte och Anton tyckte det var lite äckligt och ville gå därifrån. Ja på förmiddagen lyste solen men på eftermiddagen när matte och jag var ute och cyklade så regnade det med snöinslag och nu måste vi se till att mattes kondis blir bättre för gud vad flåsig hon blev på den korta biten, så mera cykling väntas.
Ikväll spelar Oskar innebandy och då får inte jag följa med men det är ju bara en timme själv, skönt att vara själv också.
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0