Helgen rusar

Ja den här helgen sprang ju förbi. Husse och matte var i Stockholm hela lördagen åt god mat och såg Rivierans guldgossar, den var jätte bra säger dom. När husse och matte var i Stockholm hade jag hundvakt och barnen barnvakt (samma personer) Hundvakterna hade med sig kompisen Ozzy och det var kul. Söndagen var lite seg men med ett otroligt vackert väder man kan tro vi kommit ända in i mars. Jag fick springa fritt ute med husse och matte. Jag hittade ett gosedjur ute som jag gick och doppade i vattenpölar och sen skakade så att alla var helt prickiga. Vi var och kollade till vildsvin-matningen. Idag är det måndag och matte och jag har varit ute på Arnö och gått det var mattes uppvärmning innan hon åkte och tränade utan mig. Nu ligger jag lugnt i min bädd och slappar. I natt ska matte jobba igen så imorgon blir det lugna gatan här.
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0