Hej Hallå!

Jaha idag är vädret jätte tråkigt det regnar, usch vi börjar längta efter sommar. Idag har vi inte gjort så mycket matte har städat hemma, usch för dammsugaren. Igår åkte ju julgranen ut och idag skulle tydligen barren ut också och det görs bäst med dammsugaren så matte plockade fram den och jag gick och gömde mig. Vi gick vår morgonpromenad i regnet , småkillarna var med.image26
Jag rymmde ut i skogen idag på promenaden också, det är ett nytt hyss jag börjat med, jag får upp ett spår och så sticker jag på det, matte blir skitsur men idag vände jag och kom tillbaka jätte snabbt, men så stack jag igen. Sen fick jag koppel. image27
Så här såg jag ut när jag kom tillbaka efter första rymmningen, helt söt!

Boxerpuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0