Sovande matte

Här är det lugna gatan, matte sover (efter att ha jobbbat natt) Amanda och Oskar är i fjällen med mormor och Markku, Anton är hos morfar och farmor och sover över det är bara sjuka Emil som är hemma, ja och husse förståss. Helgen har gått fort igår åkte vi och hälsade på Ozzy i hans nya hus, dom har flyttat. Jag blev så tokig så jag sprang in och kissade i deras sovrum, konstiga jag. Jag blev nog lite nervös nya dofter och så Ozzy och deras katt Fluffy. Jag har aldrig varit med till dom. Idag har matte sovit till 13 ungefär sen gick vi ut på en liten promenad till gärdet. Där kastade matte en kotte till mig och jag fick springa fritt, sen gömde hon kotten i gräset flera gånger och det var jääätte svårt att hitta den. Jag var helt skummig kring läpparna när vi hade busat färdigt där. Vi kampade om pinnar också det är nåt som är roligt också. Vår promenad idag var bara bus inget tråkigt. Nu börjar barnen komma hem så roligt att träffa Anton igen efter ett dygn vi har saknat honom, och Amanda och Oskar är på väg de ringde och sa att de är här om 30 minuter LÄNGTAR.

Kram alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0