Själv hemma

Idag var matte och jag ute på en lång promenad tidigt på morgonen, matte skulle till tandläkaren idag. Det var så skönt för jag fick gå fritt nästan hela promenaden. Jag har ju rymmt i från min matte när jag varit lös så kopplet har varit på för det mesta sista tiden. Idag var matte jätte nöjd med mig för jag kunde följa henne helt. Så vi var ute 40 minuter i skogen och jag fick nosa bakom varje stubbe i min takt. När vi kom hem skulle matte skjutsa barnen till farmor, hon skulle passa de små när matte åkte till tandläkaren. Mattes kompis Maria har fyllt 30 år så de skulle svänga in och gratulera henne också. Jag har alltså varit själv i 5 timmar idag och det var inga problem men oooo så glad jag blev när matte kom hem och hämtade mig då åkte vi och hämtade Amanda, sen de andra 3 killarna hos farmor. Där åts det semlor och sen hem igen för att laga mat. Nu ikväll har matte och jag varit ute och lekt med bollen. Vi har fått meddelande om en "sökdag" med Inga-lill Blixt, den 8 mars, det ser vi fram mot.
Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0