Semlor

Igår var det fettisdag men inte fick vi nån semla här hemma. Barnen gnällde att de borde få en. Matte jobbar extra en natt nu och vi har tagit det ganska lugnt idag. Jag matvägrar också, matte är inte glad på mig. Jag vill bara inte ha maten. Idag är Oskar hemma från skolan han har ingen röst, matte sover så Oskar gick en liten promenad med mig. När Manda kom hem gick matte och jag en promenad i skogen vi lekte med pinnar och jag badade i en liten gyttjepöl också. Vi tränar lite "gå fot" också för jag har börjat dra lite mer i kopplet, matte tycker att det blir lite tungt men det blir så när matte är slö och tillåter lite mer och mer för varje dag. Vänlig men bestämmd hand krävs med mig. O så denna mat! jag har inte ätit så bra idag heller fast bättre än igår, det blev semlor idag förresten och jag fick äta upp Amanda mandarins som blev kvar. Idag har jag ätit mer än hälften. Skulle sätta in lite bilder på mig i skogen men matte ska åka och jobba nu så jag får ta det imorgon.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0